пʼятниця, 24 червня 2016 р.

Пробую методику Марі Кондо. У пошуках "магії" порядку.

Я уже й не памятаю, коли востаннє писала у блог. Можна, звичайно, подивитися архіви, бо ж компютер не збреше, але навіщо? Все одно знаю, що востаннє писала дууууже давно, і що останніми тижнями був сильний затик.

Спершу не було навіть ідей. Всі вони злякалися, розбіглися і принишкли. Мабуть, просто не сміли висовуватися, поки не осіла емоційна піна.

Потім ідеї почали потроху виникати. Обережно, як, жучки, що спершу висовують з нірки свої вусики, щоб розвідати, що там назовні.
Якісь із них мені навіть вдалося зловити і записати.
Але не було такого відчуття, що я уже можу ось так просто відкрити Блогера і почати строчити рядки на клавіатурі.

Але сьогодні у мене невеличкий прорив, і я просто не можу про нього не написати.


Ось уже більше тижня, як я нарешті дочитала книжку Марі Кондо, Про неї я, сподіваюся, ще напишу окремо. Але суть не у книжці, а в тому, що я вирішила глибше опанувати мистецтво звільнення від мотлоху і взялася за наші власні Авгієві Конюшні, себто гараж.
До того, десь коло 1.5 міс тому я уже розчистила частину полиць, але робота просувалася дуже повільно і без достатнього ентузіазму.

Саме тоді я і  вирішила пошукати натхнення у книжці Марі Кондо--всесвітньо відомої японської еспертки з теми порядку. 

Мені дуже хотілося дізнатися, як можна полюбити не стільки сам порядок, як наведення порядку. 

Книжка називається "Магія порядку"(в іспанській версії). А мені саме була потрібні не просто якісь сухі пояснення, а щось незвичайне. Власне, якесь особливе натхнення,. Таке, щоб можна було взятися за гараж без внутрішнього спротиву, не відриваючи від серця кожну заяложену футболку і стоптані сандалі, а  навпаки  легко,  як дерево, що скидає сухі листки.

У мене вже було кілька пробних вилазок в гараж. Але сьогодні я просто спустилася туди, щоб взяти деякі потрібні речі. І заодно, буквально на одному диханні і без тіні сумнівів спорожнила півдесятка коробок, спакувала і винесла на вихід.

До цього ці речі лежали в мене років так 5. А сьогодні за раз взяла і винесла. Без граму спротиву чи якихось негативних емоцій.

Ура! Магія починає діяти!

Почуваюся якнайкраще і насолоджуюся новим відчуттям відпускання речей. 

Тихо радію і  подумки танцюю, розмахуючи книжкою Марі Кондо. Процес пішов!!!





Немає коментарів:

Дописати коментар