понеділок, 27 березня 2017 р.

Екскурсія в зоопарк у міжсезоння. “Мундомар” коло Бенідорму.

Досі дивуюся, чому більшість людей вибирає подорожувати і відпочивати у пік сезону.
Припускаю, що комусь можуть подобатися натовпи, черги та гамір. Але це точно не я.
В принципі, мені зрозуміле бажання покинути мегаполіси у спекотному серпні, і не всі люди мають можливість вибирати, коли йти у відпустку. Але якби мені довелося вибирати, то для відпустки я би точно вибрала міжсезоння, що ми, як правило, і робимо.
Вчора ми з дітьми вкотре зїздили в зоопарк поблизу Бенідорму і чесно, жодного разу ми ще не отримали такого задоволення.


Сам по собі це досить затишний, хоча і невеличкий зоопарк. Якщо іти неквапно, то можна все побачити менше, аніж за годину. Великих тварин типу слонів та ведмедів там немає. Але там можна подивитися на птахів, маленьких ссавців, морських тварин і риб: фламінго, лебеді, галапагоські черепахи, броненосці, дикобрази, лемури, бабаки, папуги, мавпи, морські котики, дельфіни та пінгвіни. Це точно не всі тварини, які там є, але, напевне, більшість. Як на мій смак, якраз досить, щоб не знудитися і водночас не перевтомитися.

Якщо кому хочеться більше вражень,  тут таки проводять різні шоу з тваринами: це своєрідні розважальні мініспектаклі. Є 3 основних: 1-з участю морських котиків та моржів, 2-дельфінів та 3-пташок. Вони поставлені досить добре, і зовсім не занудні.

А ще у певні години можна погодувати тварин просто в клітці. І саме це нам пощастило спробувати цього разу, бо людей було зовсім мало і нас буквально виловили з вулиці, продезинфікували руки та взуття і завели в клітку з лемурами.
Сказати, що вони симпатичні, це не сказати нічого. На мене одразу стрибнув один красунчик і всівся на плечі. Лапки у них такі дивні на дотик: прохододні і драглисті, але не гидкі. Нас швидко пофоткали, дали по жмені корму, трохи зачекали, поки ми погодуємо тварин, і відправили на вихід. Але у мене стався такий сплеск адреналіну!Ну, чесно, дуже сподобалося, я би там довше посиділа, якби дозволили.
Лемури зовсім не агресивні, чимось схожі на мавпочок, бо одразу ідуть до тебе, здається, що їм самим цікаво. Якось трохи нереально--всі такі пухнасті, чистюсінькі, без жодних запахів. Були ще 2 самки з дитинчатами. Цілковите мімімі.
Один красунчик чомусь вирішив цапнути мене за руку, чимось я, мабуть, йому не вгодила, але, на щастя, несильно, навіть шкіру не прокусив, я думаю, що хотів звернути на себе увагу.

Взагалі цього разу Мундомар був просто бездоганним: все читюсіньке, щойно пофарбоване, всі клітки проторі, зовсім не схожі на звичні зацементовані паралелепіпеди з годувальницями і 2ма сухими стовбурами. Видно, що їх нещодавно покращили, бо тепер кожна з них має свій мініводоспад і струмок, тобто чисту проточну воду, а інтерєр максимально схожий на природний.

Зовсім немає ніякого гнітючого враження, що тварини страждають. Ми дивилися, як одна працівниця годувала пінгвінів. Вона з ними, як з дітьми, поводилася, дуже ласкаво, терпляче.
Всюди, де можна, замінили ґрати на оргскло. Це створює дуже хороше враження, так, нібито ти знаходишся повністю у природному середовищі.
Я ще не написала про дитячий майданчик з гірками і тарзанками. Дуже цінна штука для батьків з дітьми.
На самому вершечку знаходиться дельфінарій. Взагалі на всіх морських тварин можна дитивитися крізь бокове скло у басейні. Обожнюю спостерігати, як рухаються морські котики і дельфіни.

На шоу ми цього разу не встигли, але відкрили для себе дещо краще. Зайшли у самий дальній закапелок за дельфінарієм і там нас зустрів дружок-дельфін, який почав кидати нам мячика. Мені дуже важко було його ловити через високий поручень, але дельфін все одно не припиняв гратися. То підкидав мячика, то дотягувався до мене і давав іграшку прямо в руки,  насвистуючи щось  по-дельфінячому. Аж не хотілося звідти йти.
Я абсолютно точно знаю, що якби ми приїхали в Мундомар в сезон, то нічого цього би не побачили. А так екскурсія вийшла просто чудовою. І спеки тобі ніякої.

Єдине, що мені не сподобалося, це ресторан, він там практично один-єдиний, і меню дуже базове у стилі фастфуду.    Але це не біда, бо Бенідорм же ж поруч, можна вийти пообідати і вернутися.

Так що ще одне очко на користь міжсезоння. Бо я впевнена, що влітку там буде справжня запарка, витоптані клумби, втомлений персонал і забембані тварини, а не така благодать, як зараз.
Дуже хочеться туди ще раз вернутися. До нашого друга-дельфіна, як каже Емма.






Немає коментарів:

Дописати коментар