четвер, 3 березня 2016 р.

Підтримуємо речі в порядку.

Як же ж непомітно псуються речі! Якщо це не якийсь там пилосос, що раптово наказав довго жити і поставив тебе у незручну необхідність іти купувати новий, то ми можемо взагалі не звертати увагу на подерті простирадла, пошкрябані сковорідки і відлуплені плінтуси. Поки річчю можна більш менш користуватия, то нам начебто однаково, в якому жалюгідному стані вона перебуває.

Саме тому я і люблю час від часу (а краще регулярно) проводити чистки у мене вдома.

Я не знаю, як це стається, але у такі моменти одразу виявляєш стільки різного мотлоху, що просто диву даєшся. Він і раніше там спокійненько собі лежав, просто звичайним поглядом його начебто не помічаєш, а коли ідеш шукати, то неодмінно знаходиш.

Сьогодні, наприклад, я звернула увагу на моє маленьке кишенькове дзвекалко. Воно лежало у мене в ванній і від вологи його краї помутніли, і роздивитися себе можна було тільки у 2 квадратних сантиметрах дзеркальної поверхні. Як я могла раніше цього не помічати, для мене і досі залишаєтья загадкою. Але факт налице.
Тому, друзі мої, без цілеспрямованих чисток аж ніяк не можна підтримувати порядок вдома.
Ви так не думаєте?
А ви як підтримуєте речі в порядку? За необхідністю, під настрій чи регулярно і цілеспрямовано?

Немає коментарів:

Дописати коментар