пʼятниця, 25 березня 2016 р.

Під пальмою у валянках.

Погода продовжує свої викрутаси. То тепло, то холодно, то знову припікає сонце. Деякі дні взагалі схожі на ультиматум--або починаєш готувати весняний одяг уже, або якогось найближчого дня опинишся під пальмою у валянках. Тобто хочеш-не хочеш, а час братися за весняний гардероб. 

Я почала з найпростішого--з речей мого сина. Для хлопчиків загалом легше підбирати одяг--і гардероб у них простіший, і менший за обємом, та й самі вони, представники чоловічої статі, в основному невибагливі. Звичайно, у всіх є свій пунктик, але мені, все одно набагато простіше домовитися з сином, аніж з дівчатами. Він точно не буде вимотувати жили з мами за колір панамки. 

Із завданням я справилася досить швидко: перебрала зимовий одяг, занотувала найважливіше за підсумками зимового сезону. Ну, і одразу ж, поки ще тема була свіжою в голові, замалювала зимову матрицю синового гардердобу, яка буде мені підказкою восени.  

Матриця на весну в мене уже теж майже готова, ось щойно минуться пасхальні вихідні, одразу можна буде йти скуплятися. 

Тепер залишаються дівчата. З ними точно буде більше мороки, особливо з найменшою, яка чомусь у нас вийшла модницею.

Але то нічого, потроху осилимо і це завдання. Головне не забути про себе, бо такий варіант уже потроху вимальовується, я вже бачу. Чоловік уже видав мені список того, що йому треба. З ним проблем нуль. Тобто все нібито під контролем. Продовжуємо діяти. 

А ви уже почали планувати весняний гардероб для вашої родини?  З кого ви звикли починати у першу чергу?

Немає коментарів:

Дописати коментар