середа, 4 травня 2016 р.

Руки чешуться неспроста.

Звільнення від непотребу 2.  
День 1. 
Уже деякий час відчуваю, що мене всередині щось муляє. Чешуться руки робити щось нове, але щось старе мене не пускає.

У такій незрозумілій ситуації, моє улюблене гасло: “звільнися від непотребу!”

І саме тому я й вирішила взятися до діла.
В принципі, воно і логічно, бо справді уже час закінчити розгрібання залежів, яке я почала більше року тому.  Помешкання  давно вже вдалося розчистити--осанна!-- але залишився ще гараж--цілих 25м2, завалених різними причандалями. Щоб ви зрозуміли драматичність ситуації--це гараж, у якому машина не поміщається.

Заради справедливості треба визнати, що гараж у нас виконує більше роль комірчини, де зберігаються різні фарби, лаки, інструменти, несезонний одяг, надлишки посуду, новорічні прибамбаси, карнавальні костюми та інші в принципі потрібні речі.


Але окрім цього--ніде правди діти--там є ще стільки всякого мотлоху, що чорт голову зламає. І саме ним я вирішила зайнятися.
Насправді  можна було б і не чіпати всю цю купу залежів, але мене страшенно бісить те, що доводиться буквально пірнати у нетрі непотребу, щоразу, як треба знайти якусь маловживану штучку, як, наприклад, пасхальні корзинки.

А ще більше бісить, коли я  взагалі не можу знайти те, що мені потрібно.
І крім того я хочу попрощатися з частиною моєї віджилої себе історії, що закарбована у речах, які безнадійно застаріли, як, наприклад, колекції журналів або якісь компакти.

Словом, я вирішила залишити тільки те, що справді потрібно. Тобто те, чим ми реально користуємося.

Завдання, друзі, не з простих.

Просто було з квартирою, бо те, що не викинулося, і викликало хоч мінімальні сумніви щодо його потрібності, ми винесли у гараж.
І ось тепер настав момент правди--прийшов час не просто перетусувати речі, а позбутися від частини з них  назавжди!!!


І я знаю, що тут точно буде ломка.   
З непотребом у мене склалися непрості стосунки: я його ненавиджу, але мені дуже важко його відпускати. Завжди здається, що воно ще колись знадобиться, що можна щось із цим зробити, що це майбутній скарб для колекціоніста-антиквара….

Словом, відмазок завжди знаходиться більш, ніж достатньо.


Як же ж переконати себе позбутися зайвих речей?
у мене тут визріла ідея на рахунок того, що насправді у світі є все, що нам треба, і коли в нас зявиться потреба у якійсь конкретній клюшці, подушці чи корзинці, то ми зможемо її отримати іншим способом, а не тільки піти в гараж і видобути її з запиленого і покритого павутиною кутка. Але це поки що тільки на рівні ідеї, яку ще доведеться випробувати практикою.


Сьогодні стався перший сеанс викидання.
Цілих 30 хв я сортувала мої книженції та інші носії інформації.
Можна сказати, що сеанс закінчився вдало, бо таки кульочок книжечок і дисків я з гаража винесла.
Але точно знаю, що могла би винести набагато більше. Наприклад, навіщо мені словники, якщо є інтернет? Що я буду робити з півсотнею українських  романів, які давно уже прочитала? Можна, звичайно, перечитати заново. Але коли? А коли тоді я читатиму нові українські романи, якщо збираюся перечитати ще раз старі?
Навіщо я залишила книжки про виховання? Про самовдосконалення? Лінгвістичні? Коли я буду їх читати?
Питань багато.
Але процес почався і я рада. 
Знаю, що доведеться попрацювати, але сподіваюся, що в кінці відбудеться очищення не тільки матеріальне, але і моральне, емоційне, психічне і яке там ще може бути.
Завтра день другий. Чекайте на продовження.

6 коментарів:

  1. я би книженції не викинула, рука б дрогнула))) в бібліотеку віддати чи розпродати)
    ех, щось викидати то моя болюча тема.... як каже мій чоловік що я збираю коробочки в яких зберігаю інші коробочки))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о, ні ні! Викидати у мене теж рука не піднімається. Але я оце думаю, що пожертвувати їх у якусь читальню--оце саме воно. Тільки думаю, віддавати у місцеву бібліотеку, чи шукати якесь українське товариство, щоб точно знати, що книжки комусь знадобляться. В принципі, можна і в місцеву, тут уже болгари, румуни та росіяни свого надавали. Можливо, час і українське щось підкинути :) Та й самій можна буде взяти почитати, якщо захочеться.
      А чому вам важко викидати? Що саме зупиняє? У чоловіків, мені здається, трошки менше привязки до речей. А от у жінок є якась емоційна привязка, у мене точно є :) А у вас?

      Видалити
    2. просто я таки плюшкін))) і творча душа, і оті всі баночки-коробочки шкода викинути, бо все думаю, яку ж красу з них можна задекупажити, заскрапбучити чи дітям пустити на якісь креативні речі.... а часу потім те все робити не дуже є)))
      і давай на ти;)

      Видалити
    3. Знайоме відчуття. У мене таке з тканинами, мереживом і стрічками. Теж руки рідко доходять. Такі штучки важко віддерти від душі, тому я починаю звільнення від непотребу з того, що мене відверто дратує або просто мені байдуже. Творчий матеріал--це особлива категорія, тут завджи під питанням, що і скільки залишати, бо творчість не піддається раціоналізму. Ви так не думаєте? Я декупажем теж колись бавилася :)

      Видалити
  2. Влаштували б якийсь он-лайн розпродаж, бо мені чомусь видається, що у Вас там багато класнючих речей. Або групу, якусь організували, де б люди могли обмінюватися "непотребом" чи дарувати його за символічну плату.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дивно, я уже відповідала, а коментар десь зник :(.
      Так от, книжки класні маю, але не таку вже й велику купу. Єдине, що віддати їх у добрі руки трохи проблематично через географію--тут, в Іспанії, малувато у мене знайомих-любителів української сучасної літератури.

      Видалити