середа, 27 січня 2016 р.

Чи може порядок в оселі змінити наше життя?

Якщо зупинити першу стрічну людину на вулиці і спитатися, що може змінити людині життя, то навряд чи хтось назве порядок. Великі гроші, переїзд, підвищення на роботі, народження дітей, шлюб, популярність...--оце справді важливі життєві події, а якийсь там порядок...Ні, порядок вважають занадто буденною річчю. 

Ще рік або два тому я би так само скептично поставилася до важливості порядку.  Але тепер вважаю інакше. Просто мені на власному досвіді довелося пережити оце "до і після", яке почалося з простого звільнення від мотлоху--потрохи, щодня по 15 хв-- і закінчилося справжнім вибухом у свідомості.

Очевидно, що існує якийсь звязок між речами, які ми тримаємо на своїх орбіті,  і нашим способом мислення. Це може здаватися парадоксальним, але почніть наводити лад у речах, і ви отримаєте лад в думках. 

Саме про це йдеться у цікавій статті, яку сьогодні винесло у мою стрічку новин хвилями інтернету.

Ця стаття просто чудова і дуже співзвучна моєму уявленню про порядок.

Найглибша думка, яку я не полінуюся спеціально виділити, така:

"Весь сенс (наведення порядку) в тому, щоб навчити людей розуміти, що важливо у їхньому житті, а що ні". 

А ви би хотіли мати таке розуміння?
Коли я почала наводити порядок, то відбирання справді потрібних і цінних для мене речей допомогло мені розвинути певну чутливість на те, що для мене важливе, а що ні. І ця чутливість згодом від простих предметів розповсюджується на важливіші речі: на те, як ми проводимо час, з ким зустрічаємося, з ким спілкуємося, які фільми дивимося, де подорожуємо...ким працюємо...--як бачите, зовсім небанальні речі, бо по суті, це те, з чого складається наше життя.

Ось такі справи.

Ну, і крім цього у статті є ще чимало цікавих думок. Не пожалкуйте часу прочитати до кінця.

Как порядок в доме меняет жизнь

http://econet.ru/articles/94545-kak-poryadok-v-dome-menyaet-zhizn?utm_content=eco+news+ecolife&utm_source=econet&utm_medium=econet.ru&utm_campaign=ecolife 




Немає коментарів:

Дописати коментар