субота, 21 листопада 2015 р.

Про одну цікаву книжку

Сьогодні у мене невеличка радість. Почуваюся, як рибалка. який виловив довгожданну рибку. Щоправда, наразі це не рибка, а книжка, яка зовсім незаслужено покривається пилюкою у нашій міській бібліотеці. Чому вона досі не належить до сузіря бестселерів у цій темі, для мене залишається загадкою. Я гадаю, що ця книжка залишилася непоміченою через те, що її вчасно не розпіарили. Утакому разі мені доведеться сказати про неї кілька вдячних слів. Отож, презентую:

Дельфіна Леон "Домівка як підприємство"
 (оригінальну назву див на фотографїї)


Викопала я ці книженцію давно вже, і, як завжди трапляється з такими речами, зовсім випадково. У ній говориться багато різних цікавих і корисних речей.
 Щоб ви розуміли, її написала мати 4 дітей, психолог, поліглот і успішний професіонал на керуючій посаді. Книжечка ця вийшла у 1994 році, і незважаючи на свій більш як 20тилітній стаж досі продається у різних інтернет-книгарнях. Щоправда, про автора я не знайшла доладної інформацїї в мережі. Можливо, тому, що на момент написання передмови Дельфіна Леон вже мала майже 30ти літній стаж сімейного життя. Тобто за найскромнішими підрахунками цій пані зараз має бути десь коло 70 ти років--не той вік, мабуть, щоб активно піаритися у мережі. 
Але менше з тим. Цінність її книги від того не зменшується, Просто ця жінка пропонує нове бачення сімї, і хатніх справ.  
Для Дельфіни сімя--це комплексний проект, який, можна вести успішно і бути дуже задоволеним результатами впродовж багатьох-багатьох років. І щоб зробити цей проект успішним, треба оволодіти цілим набором компетенцій у стилі тих, якими володіє керівник фірми чи підприємства. 
Іншими словами, існує діючий спосіб зробити так, щоб сімя функціонувала як швейцарський годинник. Тобто чітко і злажено--мінімум проколів, максимум радості і задоволення. 
Колись я вже читала цю книгу і у свій час багато для себе взяла корисного. Але то було вже давно, і я з радістю ще раз її перечитаю ще раз.    



Немає коментарів:

Дописати коментар