понеділок, 30 листопада 2015 р.

Випробування на міцність. Спостереження.

Марафонський тиждень вийшов продуктивний, але нецензурні слова (подумки) таки були.
Тому, хоча результатом тижня я можу бути цілком задоволена, але, зізнаюсь, що постійне перевантаження--це не моє.  Можна спробувати виправдатися тим, що найменша дитина несподівано захворіла і півтижня просиділа вдома, але навіщо кривити душею?
Я взяла забагато всього в роботу, а це створює забагато стресу. 
Тому поки що частину навчання я ставлю на паузу.
Сьогодні зранку сіла розбиратися зі справами по роботі. Тут зрозумілий принцип: організуйся або організуйся. Чим, я власне і зайнялася. 
Щодо хатніх справ, то мені вдалося вийти сухою з води завдяки делегуванню--частину справ я переклала на чоловіка, головним чином, походи по магазинах. 
З усім іншим справилася я. 
Саме класне, що ці справи були для мене передишкою між робочими завданнями--а це якраз те, до чого я прагну--щоб хатня  робота робилася між іншим. 
Сьогодні починається новий робочий тиждень. 
Завдання: впорядкувати робочі задачі і продовжувати тримати під контролем хатню роботу.
А ще я іду стригтися і до косметолога. 
І до дівчат у школу--допомагати їм готувати різдвяне свято для малих.
Як бачите, завдань вистачає. 
Справлюся з усім?

Немає коментарів:

Дописати коментар